niedziela, 13 grudnia 2015

34 rocznica stanu Wojennego



34 rocznica Stanu Wojennego
            Z wielkim zaskoczeniem uświadomiłem sobie, że minęło dzisiaj 34 lata od powyższych wydarzeń i że wydarzeń tych mogą nie pamiętać dzisiaj nawet 40-latkowie, a więc osoby będące w średnim wieku. Uświadomiłem sobie także, że podobnie jak dzisiaj 13 grudnia wypadło w niedzielę. Dla mnie będącego wówczas jeszcze w średnim wieku, wydarzenia owe stoją przed oczami jak żywe i na zawsze pozostaną w mojej pamięci. Wydarzenia te opisałem w swoich wspomnieniach, a dotyczące Stany Wojennego umieściłem na tym blogu cztery lata temu. Klikając na link poniżej możemy zapoznać się z tym, czego ja pracownik WSK Mielec doświadczałem i co widziałem.
Wrocław, dnia 13 grudnia 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz