piątek, 10 lutego 2023

Spotkania wrocławskiego klubu lotników Loteczka

 

Spotkania w klubie lotników Loteczka

Pandemia, choroby i inne wydarzenia spowodowały ponad roczny zanik spotkań we wrocławskim klubie lotników Loteczka. Wprawdzie było kilka spotkań odbytych on line, ale brało w nim udział tylko kilka osób, co nie miało takiego znaczenia jak osobiste spotkanie w Orlim Gnieździe siedzibie Adama Biska. Przed pandemią bardzo często publikowałem jakiś tekst ze spotkania i zdjęcia zamieszczane w tekście, więc obecnie chciałbym wrócić do tego zwyczaju.

Na początek wybrałem zdjęcia ze spotkań z ubiegłego roku, oczywiście tych na których brałem udział i wyszły mi jako tako pstrykając w aparacie fotograficznym trzęsącą ręką. Przepraszam jeśli nie wyszły odpowiedniej jakości. Chcąc uniknąć krytyki, staram się unikać komentarzy pod zdjęciami. Mógłbym pomylić imię, nazwisko jak na zdjęciach strony Loteczka w zakładce Historia.

Znalazłem tych zdjęć w swoim archiwum dość sporo. Posegregowałem je datami spotkań i w ten sposób zamieściłem do wglądu. Zagłębmy się wspomnieniami do owych spotkań i obejrzyjmy zdjęcia.

Zdjęcia z 12 lipca 2022














    Zdjęcia z 9 sierpnia 2022


















    Zdjęcia z 4-go września 2022 na włościach  Iwony i Tadeusza Dobrocińskiego 





    Zdjęcia ze spotkania 13-go września 2022





















    Zdjęcia ze spotkania 8-go listopada 2022










    Zdjęcia ze spotkania 10-go grudnia 2022 









    Zdjęcia ze spotkania 14 stycznia 2023













     Należałoby ubarwić zdjęcia komentarzami, nazwiskami, wypowiedziami na spotkaniach, czy innymi charakterystycznymi akcentami. Pozostawiam to do gestii zarządu klubu lotników Loteczka.

Teofil Lenartowicz

Wrocław, dnia 10 lutego 2023

1 komentarz: