poniedziałek, 31 maja 2021

Podziękowanie za urodzinowe życzenia

 

Podziękowanie za urodzinowe życzenia

Niezmiernie mi przykro, ze nie jestem w stanie podziękować osobiście wszystkim za życzenia. Nie tylko dlatego że tak wielu pozytywnie mi życzyło, ale również dlatego, że stan zdrowia bardzo mi się pogorszył. W moim dniu urodzin doszło nawet do tego, że w klawiaturze komputera nie rozpoznawałem klawiszy. Dzisiaj czuję się nieco lepiej, więc tą drogą składam najserdeczniejsze podziękowania i życzenia długich lat w zdrowiu i wszelkiej pomyślności. Fakt że ludzka życzliwość jest potęgą, nie ulega najmniejszej wątpliwości, albowiem przeciwstawia się tak obecnie panującej nienawiści.
Wszystkie życzenia sprawiły mi radość i wszystkim serdecznie dziękuję, jednak największą radość sprawiły mi życzenia pochodzące z rodzinnego miasteczka Przecław i Mielca, gdzie spełniło się moje życie. Tym szczególnie dziękuję za pamięć. Nigdy nie spodziewałbym się otrzymać życzenia od wybitnych osób, a tych odczytałem sporo. Myślę, że nawet moi przyjaciele, którzy prawie wszyscy znajdują się w Niebiańskim Aeroklubie, także życzą mi pomyślnie oczekując na moje przybycie.

 Cenne są dla mnie życzenia pochodzące od Klubu Lotników „Loteczka”, Śląskiego Towarzystwa Genealogicznego, osiedlowego CAL i wielu innych. Najciekawszymi pochwalę się prezentując poniżej, składając serdeczne podziękowanie ich twórcy – niezmordowanemu Andrzejowi Szymczakowi wiceprezesowi Warszawskiego Klubu Seniorów Lotnictwa.

 




 


Wszystkim bardzo serdecznie życzę długich lat w zdrowiu i pomyślności.

Teofil Lenartowicz

Wrocław, dnia 31 maja 2021

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz