czwartek, 28 września 2023

 

Żegnaj Przyjacielu

Przy samolocie AN-2 w Rumunii od lewej Teofil Lenartowicz, rumuński pilot i Władysław Florek

 

W dniu 23 Września bieżącego roku zmarł mój najlepszy przyjaciel Władysław Florek. Zdrowie oraz odległość z Wrocławia do Mielca nie pozwoliła mi, by pożegnać go na mieleckim cmentarzu. Stąd piszę te słowa. Nie mogę uwierzyć, że człowiek który mi był bliski jak brat, młodszy o 10 lat i zdrowszy niż ja, odszedł przede mną.

Jakże nie zrozumiałe są Wyroki Boskie.

Z Władziem związany byłem pracą w PZL Mielec Wydział Start i w Serwisie od lat 60-tych ubiegłego wieku. Dzisiaj tylko w pamięci pozostają trudy pracy na mieleckim lotnisku, delegacjach w kraju i zagranicą. On mechanik lotniczy po płatowcu, ja tzw. ERNO stąd wiele wspólnej pracy i przyjaźni do ostatnich chwil jego życia. Jego i moje życie to pasmo wspólnych chwil zabarwianych przeróżnymi życiowymi wydarzeniami.

Z ogromnym żalem w sercu żegnam Cię drogi przyjacielu. Niech Ci ziemia lekką będzie, a Bóg da Ci wieczną chwałę.

Teofil Lenartowicz

Wrocław, dnia 28 września 2023

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz